echo24 echo24
1659
BLOG

Kaczyński - Tusk 1 : 0

echo24 echo24 Rozmaitości Obserwuj notkę 29

 

Niedawno pisałem na blogu:
 
„Jak tylko usłyszałem, że Donald Tusk rzuca Jarosławowi Kaczyńskiemu rękawicę wzywając go do debaty publicznej zadźwięczały mi w uszach słowa mojej śp. Mamy, która zawsze powtarzała: „z fasoniarzem nie dyskutuj, a już żadną miarą na forum publicznym”. Młodszym Internautom wyjaśniam, że „fasoniarz” to lwowskie powiedzonko określające kuglarza, bajeranta, cwaniaka, kanciarza, krętacza, szachraja, matacza, oszusta i spryciarza w jednej osobie...,
 
i dalej:
 
...Tu mam wielką prośbę do Pana Prezesa Jarosława Kaczyńskiego by raczył rozważyć wcale niegłupią maksymę mojej śp. Mamy i w żadnym razie rzuconej mu rękawicy nie podnosił...”, koniec cytatu.
 
No i Prezes Kaczyński posłuchał (oczywiście żartuję) rady mojej Mamy i na dzisiejszej debacie przedwyborczej w TVP i Polsat News stwierdził kategorycznie, że z Donaldem Tuskiem debatował nie będzie, gdyż Premier nie daje gwarancji (brak programu PO) by go traktować poważnie. Tak trzymać Panie Prezesie, tak trzymać!!!
 
Poza tym ruch Prezesa Kaczyńskiego z odbyciem debaty w tym samym czasie, kiedy w TVN24 odbywała się debata przedstawicieli PO, ZSL, SLD, PJN z punktu widzenia socjotechniki genialny.
 
Oj, nie będzie dziś spał spokojnie rządzący naszą wiecznie zieloną wyspą polski Mesjasz z Gdańska. Bo mówiąc językiem piłkarskim, Jarek dziś wieczorem założył Donkowi siatkę. Ci, co się znają na piłce wiedzą, co to za obciach.
 
Krzysztof Pasierbiewicz
(nauczyciel akademicki)
 
Patrz również:
 
 
 
 
 
echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości