echo24 echo24
1670
BLOG

Wieczorne, fantasmagoryczne pitolenie w TVP Info i TVN24

echo24 echo24 Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 54


Ciężki dzień dzisiaj miałem, ciemno już i pogasły światła, więc chcąc trochę wyluzować zrobiłem sobie drinka, otworzyłem telewizor i przeskakuję pilotem z programów „W tyle wizji” na „Szkło kontaktowe”.

W uwielbianym przez salonowców podwawelskiego Krakówka i mazowieckiej Warszawki „szkiełku” przynudza zmanierowany Miecugow, zaś w ultra-prawicowej produkcji Marcina Wolskiego sili się na wesołkowatość niejaki Ziemkiewicz.

Patrzę na nich i nie mogę się nadziwić, jak nisko mogli upaść zdawałoby się renomowani dziennikarze, żeby trochę kasy zrobić. Chodzi mi o poczucie, a właściwie zawstydzający brak poczucia estetyki intelektualnej.

Tu i tu dzwonią nawiedzeni nienawistnicy naprzemianlegle z PIS-u i Platformy, żeby sobie trochę żółci ulać i pieprzą jakieś zawstydzająco obciachowe androny, a Miecugow z Ziemkiewiczem udają, że ich mają za partnerów do rozmowy.

Oba programy do końca się zbliżają, więc strach mnie ogarnia, bo za chwilę w „szkiełku” pokażą starym zwyczajem jakiegoś czubaszkowego pieska, zaś w programie „W tyle wizji” Marcin Wolski będzie deklamował swój kolejny debilny wierszyk rymowany w manierze kalwaryjskich dziadów.

Szkoda gadać! Z takimi mediami daleko nie zajedziemy. To już chyba Radio Erewań było lepsze.

Idę sobie następnego drinka zrobić.

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki)

Post Scriptum

Kładę się spać ogarnięty lękiem, że mi się w nocy przyśnią: jawny współpracownik "szkiełka" i nudziarz nad nudziarzami niejaki Jerzy Iwaszkiewicz oraz pani Magdalena Ogórek, która się ku mojemu wielkiemu zadziwieniu również wpuściła w ten ponury kanał.

Dobranoc! - vide: https://www.youtube.com/watch?v=8x8S5Mgimy0




Zobacz galerię zdjęć:

echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura