echo24 echo24
478
BLOG

Dedykowane totalnej opozycji

echo24 echo24 Humor Obserwuj temat Obserwuj notkę 17

UWAGA! Trudny przekaz, tylko dla kumatych z poczuciem humoru!

Długo się zastanawiałem, jakimi słowy można by uhonorować i wyrazić wdzięczność dla wspaniałych ludzi i pięknych umysłów z tak zwanej „totalnej opozycji”.


Pisałem, kreśliłem, poprawiałem, odkładałem zmięte kartki i próbowałem od nowa. Ale zawsze czegoś brakowało i wciąż, coś było nie tak.

Aż mi Pan Bóg pewien cytat podsunął:

Trzeba zacząć walić w mordy, myć niechlujne pyski i głowy trząść,

i łbami zacudowanymi sobą a zafajdanymi

walić o jakieś chlewne ściany z całych sił,

walić, walić!... Aż przyjdzie Świt…. ” (…)

(Stanisław Ignacy Witkiewicz herbu Nieczuja, pseudonim „Witkacy”)


I jeszcze ilustracja muzyczna:

https://www.youtube.com/watch?v=GBcwoub6-l0


Miłego dnia Państwu życzę,

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki)


echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości