echo24 echo24
880
BLOG

Za przeproszeniem Trybunał

echo24 echo24 Polityka Obserwuj notkę 44

Motto: Łubu Dubu! Łubu Dubu! To jestem JA Rzepliński. Prezes Konstytucyjnego Klubu.

Cała Polska się podnieca obradami Trybunału Konstytucyjnego.

A ja pytam. A cóż to za Trybunał???

Dlaczego?

Bo prezes tegoż za przeproszeniem Trybunału na oczach całej Polski polazł wieczorową porą do Sejmu, żeby się namówić z posłami PO, Nowoczesnej i PSL, z którymi trzyma sztamę stając się tym samym stroną w sporze rozstrzyganym przez instytucję, której prezesuje.

Więc dopóki niejaki Rzepliński będzie prezesem, dla mnie Trybunał nie jest Trybunałem, a cała dyskusja wokół orzeczeń TK jest bezprzedmiotowym bicie piany.

Koniec. Kropka.

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki)

Post Scriptum

I moim zdaniem dobrze zrobił pan Prezydent Duda nie odnosząc się do dzisiejszego orzeczenia TK. Póki Rzepliński jest prezesem TK należy ich ignorować.

 

echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka