echo24 echo24
1817
BLOG

Kogo mi ten Schetyna przypomina???

echo24 echo24 Rozmaitości Obserwuj notkę 29

 

Właśnie oglądam wywiad redaktora Durczoka z posłem Platformy Obywatelskiej Grzegorzem Schetyną. Sprawa dotyczy skandalicznej afery podmienienia zwłok legendy Solidarności śp. Anny Walentynowicz. Redaktor Durczok z powagą pyta o winę polskiego rządu, a pan poseł, bagatelizując skandal stroi głupawe miny.
 
I tak mi chodzi po głowie, kogo mi ten Schetyna przypomina?
 
Już wiem! Oczywiście! Fernandela!!!
 
Problem tylko w tym, że sprawa tragedii smoleńskiej to nie francuska komedia, ale polski dramat.
 
Krzysztof Pasierbiewicz
(nauczyciel akademicki)
 

Zobacz galerię zdjęć:

echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości