echo24 echo24
1631
BLOG

ZIOBRO OSZALAŁ???

echo24 echo24 Rozmaitości Obserwuj notkę 33

Szanowny Panie Pośle,

W czasie kiedy był Pan posłem Prawa i Spawiedliwości broniłem Pana zaciekle przed wściekłymi atakami moich kolegów prawników z Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, którzy mi opowiadali o Pańskiej golgocie studenckiej, wytykając, że przepchnięcie Pana przez egazamin z prawa karnego można było porównać jedynie z cudem przeprowadzenia Żydów przez Morze Czerwone.

Ponieważ byli to ludzie z opcji UD, UW i PO zakładałem, że to zapewne złośliwe plotki.

Ale jak słucham, co Pan ostatnio bredzi w tefałenie, mam na myśli lojalność w stosunku do byłego szefa, z wielkim bólem w sercu, muszę moim byłym koleżkom oddać honor.

Niechże sobie Pan weźmie chłodny prysznic, walnie drinka i pomyśli, w co się Pan wpakował!  

Chyba Pan nie chce okryć się niesławą posłanki Kluzik-Rostkowskiej!

Pozdrawiam,

Krzysztof Pasierbiewicz (nauczyciel akademicki z Krakowa)

echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości