echo24 echo24
1000
BLOG

A JEDNAK RADWAŃSKA !!!

echo24 echo24 Rozmaitości Obserwuj notkę 17

Kiedy grywałam na kortach krakowskiego Nadwiślanu ani mi do głowy nie przyszło, że ten często dziurawy kort wychowa Agnieszkę Radwańską, która przed chwilą wygrała turniej WTA Tour Premier I na twardych kortach w Miami !!!

Tak mi serce wali, że mi się mylą litery na kompputerowej klawiaturze. To chyba największy sportowy sukces mojego rodzinnego miasta. A jeszcze do tego pokonała w finale samą Marię Szarapową !!!

Brawo Agnieszko !  Brawo !!!  Wielkie brawo na stojąco !!!

Pijany z radości,

Krzysztof Pasierbiewicz z Królewskiego Miasta Krakowa (nauczyciel akademicki)

P.S. 

Coś jeszcze Państwu opowiem. Dziadek Agnieszki Radwańskiej, do dnia dzisiejszego czynny instruktor tenisowo narciarski, każdego dnia po wypiciu kawy w kultowym barze kawowym RIO, robi z kolegami rundę spacerową wokół krakowskiego Rynku, zawsze punktualnie o w pół do drugiej, tak, że można regulować zegarki.

Pobiegłem więc dzisiaj do miasta by mu złożyć gratulacje.
Proszę sobie wyobrazić taką oto scenę: jest Niedziela Palmowa, krakowski Rynek tonie w wychodzącym zza chmur słoneczku, przy Ratuszu kiermasz przedświąteczny, pełno rozradowanych ludzi, nadchodzi godzina 13.30, idą, dziadek Agnieszki kroczy dumnie w towarzystwie jeszcze od niego dumniejszych kolegów.
A ja sobie pomyślałem, że podobnie musiało być na krakowskim rynku w dniu 15 lipca roku 1809, gdy po bitwie pod Raszynem Książę Józef Poniatowski wjeżdżał na białym ogierze do Sukiennic.  

 Patrz również: http://www.sport.pl/sport-krakow/1,115715,11515928,Zakamuflowana_Agnieszka_Radwanska_pod_Krzyzem_Katynskim.html

 

echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości