echo24 echo24
1302
BLOG

ROZŁAM W PIS, PCHŁY I KONIEC PLATFORMY

echo24 echo24 Rozmaitości Obserwuj notkę 35

 

Wszyscy dyskutują czym rozłam ziobrzystów zagrozi Prawu i Sprawiedliwości. Ja tymczasem myślę, że ten rozłam, jeśli się dokona, najgroźniejszy będzie dla Platformy.
 
Nim przejdę do rzeczy przytoczę za Wikipedią:
Pchły (Siphonaptera, Aphaniptera) – rząd owadów zaliczanych do podgromady owadów wtórnie bezskrzydłych... Dorosłe pchły atakują żywiciela i ssą krew. W ciągu doby potrafią jej wypić 20 razy więcej, niż same ważą. W przypadku braku swojego preferowanego żywiciela poszukują innych... jeśli nie znajdują, giną.
 
PIS był przez całe lata jej jedynym żywicielem Platformy. Innych żywicieli nie widać. Więc gdy zabraknie PISu bezskrzydła Platforma... dopowiedzcie sobie Państwo sami.
 
Krzysztof Pasierbiewicz
(nauczyciel akademicki)
echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości