echo24 echo24
1801
BLOG

CAŁY KILAR!

echo24 echo24 Rozmaitości Obserwuj notkę 9

Właśnie obejrzałem końcówkę wywiadu redaktora Rymanowskiego z panem Wojciechem Kilarem w TVN24.

 

Zdziwiłem się setnie, że ten zacny człowiek zechciał przyjść do TVNu.

 

Pod koniec wywiadu redaktor Rymanowski spytał Wojciecha Kilara, komu i za co jest najbardziej wdzięczny. Genialny kompozytor i wybitny intelektualista odpowiedział, że Panu Bogu, za to, iż go uczynił zdolnym do miłości.

 

Ale zaraz, z tym jego wykwintnym spokojem, maestro podkreślił, że w ostatnim czasie wielokrotnie nadużyto słowa „miłość”. Cały Kilar! Odetchnąłem z ulgą.

 

Zrozumiałem, dlaczego się zgodził udzielić wywiadu.

 

Zrozumiałem również, dlaczego do TVN24 zaproszono właśnie Wojciecha Kilara?

 

Oni już czują, że nadchodzi koniec Tuska i jego "polityki miłości"???

 

Krzysztof Pasierbiewicz

(nauczyciel akademicki)

 

echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości