echo24 echo24
917
BLOG

PROSTACTWO

echo24 echo24 Rozmaitości Obserwuj notkę 14

 

     Od dobrych kilku dni media huczą, że w trakcie wizyty w Polsce Prezydent Obama ma się prawdopodobnie spotkać z Rodzinami ofiar tragedii smoleńskiej. Komunikaty pojawiają się regularnie, ale towarzyszy im niezmiennie chroniczny brak konkretu. Nikt nie wie, gdzie, z kim i kiedy, spotka się Prezydent Stanów Zjednoczonych. Nie wie nawet pan Nałęcz z Kancelarii Prezydenta. Więc skoro nikt nic nie wie, to pytam, w jakim celu podaje się te komunikaty od kilku dni do publicznej wiadomości?
 
     Przecież tych komunikatów słuchają te Rodziny. Matki, ojcowie, żony, mężowie, córki i synowie tragicznie zmarłych na służbie Urzędników Polskiego Państwa.
 
     Czy obecnie rządzącym nie przyszło do głowy, co ci ludzi się czują? Że mogą się czuć zlekceważonymi przez państwowe władze, że im się należy choćby odrobina szacunku?
 
     Dzisiaj los dał mi okazję zapytać osobiście o te sprawy Panią Zuzannę Kurtykę. Oniemiałem. Zaparło mi oddech. Dowiedziałem się, bowiem, że nikt się do niej w tej prawie nie raczył odezwać. Nikt. Żaden urzędnik państwowy, dyplomata, minister bądź urząd. Nic. Żadnego listu, telefonu. Cisza. Nie skarżyła się, tylko zapamiętałem oczy skrzywdzonego dziecka i błąkający się po umęczonej od cierpienia twarzy gorzko cierpkawy uśmiech. Myślałem, że się spalę ze wstydu za tych wszystkich prostaków, którzy wzięli Polskę w swoje łapska.
 
Oj, nie daruję wam tego mości Panowie pożal się Boże rządząca „elita”.
 
Bo puszczenie w obieg takiej wiadomości, z zawieszeniem jej w medialnej próżni jest moim zdaniem kolejnym pospolitym świństwem w stosunku do Rodzin ofiar spod Smoleńska. To jeszcze jeden dowód jak są traktowani przyzwoici ludzie przez ekipę Tuska.
 
I nie ma żadnych tłumaczeń. Znowu jak na dłoni wyszło jak grubiańską mamy władzę. Już nawet nie wspominam o dobrych manierach, protokole czy etykiecie, ale oni nawet nie wiedzą, co to zwykła, ludzka przyzwoitość. To jakiś zdegenerowany twór bez rodowodu. Takie mamy obecnie elity rządzące.
 
Dlatego, nie wiem jak inni wyborcy, ale ja już tej ekipie dziękuję. Koniec. Kropka.
 
Krzysztof Pasierbiewicz
(nauczyciel akademicki)
 
echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości