echo24 echo24
1858
BLOG

DLACZEGO TUSK ZAMYKA STADIONY?

echo24 echo24 Rozmaitości Obserwuj notkę 23

 

Kiedyś napisałem w którymś z tekstów, że czasami słucham łopatologicznych agitek lecących pod nazwą „Poranek Radia TOK FM. Pamiętam, że w wielu komentarzach ganiliście mnie Państwo za to lekkomyślne marnowanie czasu.
Wychodząc z założenia, że trzeba słuchać, co mówią wszyscy, nie posłuchałem tej rady. I całe szczęście.
Dzisiaj rano prano ludziom mózgi szorując temat walki pana Premiera z kibolami. W pralni tym razem uwijał się jak w ukropie tercet egzotyczny w składzie: Janina Paradowska (zwana polską Marią Teresą), znany ekspert futbolowy Adam Szostkiewicz (ciekawe czy kiedykolwiek kopnął piłkę) i dyżurny psycholog Paweł Wroński, a jakże by inaczej z Gazety Wyborczej.
Wciskali tym razem ciemnotę, że Premier oczywiście zrobił dobrze zamykając stadiony (Bogu ducha winnym kibicom). Paplali coś trzy po trzy bez ładu i składu. Dodawali sody, żeby zmiękczyć wodę. Po trzy razy płukali, wyżymali, odwirowywali, zraszając wszystko wonnymi pachnidłami. I nic. Chyba nawet oni zdali sobie sprawę, że ludzie już tego nie kupią. Audycja wyraźnie się nie kleiła.
I wtedy Paweł Wroński rzucił psychologiczne koło ratunkowe, mówiąc, uwaga!!!, że pan Premier dokonał genialnego zbiegu zamykając stadiony, bo przecież drużyny Legii i Lecha wygrały swoje mecze przy pustej widowni.
Konkluzja.
Gdy opublikowałem na Niezależnej i Salonie24 tekst pt. „QUO VADIS HOMO POLONICUS” miałem wyrzuty sumienia, że być może zbyt ostro zarysowałem proces kompletnego odmóżdżenia nadwiślańskich jamochłonów w okresie zwanym potocznie Trzecią Rzeczypospolitą, a szczególnie w czasie zwanym „zieloną wyspą”, vide:http://salonowcy.salon24.pl/303965,quo-vadis-homo-polonicus.
Myślę jednak, że wypowiedź pana Pawła Wrońskiego z Gazety Wyborczej stanowi niezbity dowód na niczym nie podważalną słuszność postawionej tezy.
 
I jeszcze coś interesującego a propos kiboli. Poniżej załączam dwa linki:
 
 
Ja też nie toleruję stadionowego bandytyzmu.
Ale obejrzyjcie Państwo uważnie te filmy. W tłumie protestujących kibiców jest tylko kilku „wygolonych na łyso kiboli”, a znakomita większość protestujących to kulturalne twarze młodych ludzi kochających piłkę nożną. Więcej, wygląda na to, że młodzi Polacy rozgryźli już pana Tuska. A może to właśnie, dlatego pan Premier chce pozamykać stadiony???
 
Krzysztof Pasierbiewicz
(nauczyciel akademicki)
 
echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości