echo24 echo24
1207
BLOG

BOBAS PO KARMIENIU

echo24 echo24 Rozmaitości Obserwuj notkę 25

 

      Przed chwilą obejrzałem w TVN24 program pt. „Piaskiem po oczach”, w którym redaktor Konrad Piasecki przeprowadził wywiad z Prezydentem RP Bronisławem Komorowskim.
 
      Na pytanie redaktora Piaseckiego zadane panu Prezydentowi, cytuję: Czy zgadza się, chociaż z jednym z krytycznych zarzutów opozycji stawianych rządzącym, rozradowany i charakterystycznie rozparty Prezydent, z rozkosznym uśmieszkiem, jaki się widuje na zaróżowionych buziach szczęśliwych osesków zaraz po karmieniu odpowiedział, cytuję: „Panie Redaktorze. Mam już serdecznie dosyć tego bezustannego międlenia tych wszystkich problemów..., koniec cytatu.
 
Skoro po roku urzędowania pan Prezydent doszedł do takiego wniosku, nie pozostaje mi nic innego, jak publicznie oświadczyć, iż mam serdecznie dosyć tego Prezydenta.
 
Krzysztof Pasierbiewicz
(nauczyciel akademicki)
echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości