echo24 echo24
1429
BLOG

Jak ci bucu jeden z drugim nie wstyd?

echo24 echo24 Polityka Obserwuj notkę 43

Zapewne dziwicie się Państwo, że nauczyciel akademicki dał swojej notce tak nieprzyzwoity tytuł.

Więc, jeśli chcecie się przekonać, co mnie tak ruszyło włączcie szybko „Szkło Kontaktowe” i obejrzyjcie, jak żałośnie pitolą usiłując zrobić koło pióra nowej władzy dwa zadowolone z siebie prawdziwki.

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki)

Post Scriptum

Zapewne Państwa zdziwiło, dlaczego odstąpiłem od konsekwentnie przeze mnie przestrzeganej szarmanckiej formuły mojego blogu.

Otóż gdybyście Państwo widzieli, z jaką jadowitą nienawiścią kpiono wczoraj z nowego rządu i pana Prezydenta, a także w jak złym stylu to czyniono i co imputowano tym, którzy chcą naprawiać to, co zniszczyli ich poprzednicy, - też byście Państwo nie wytrzymali.

Oczywiście powiecie, że w takim razie nie powinienem oglądać Szkła Kontaktowego.

Otóż uważam, że wręcz przeciwnie, jako rzetelny bloger właśnie powinienem, żeby móc przekazać swoim czytelnikom rzeczywistą skalę nienawiści i złej woli tuby obecnej opozycji, jaką jest Szkło Kontaktowe. Tam się ogniskuje codziennie ubrany w niewinne słowa niewybredny hejt obecnej opozycji, więc bywanie tam jest niejako moim obowiązkiem. Tak. Tak. Nie przejęzyczyłem się. To, co obecnie wyprawia Szkło Kontaktowe to jest ideologiczny hejt w stylu stachanowskim. Kiedyś bywali dowcipni i zdarzały im się finezyjne komentarze, ale to już nie to Szkło Kontaktowe, ci kiedyś. To już zwalczająca nową władzę anty-pisowska szczekaczka przypominająca najmroczniejsze czasy epoki minionej.

Gdybym odwiedzał tylko kanały prawicowe mój ogląd obecnej sytuacji w Polsce byłby niepełny, co w pewnym sensie usypiałoby moją czujność polityczną.

A rzetelny bloger może i powinien mówić to, czego politykom powiedzieć nie wolno i w tym właśnie upatruję sens wiarygodnego blogowania, gdyż bloger w przeciwieństwie do polityka, może sobie pozwolić na wypowiedzi niepoprawne politycznie.

A co do odstąpienia od szarmanckiej formuły mojego blogu to pragnę przypomnieć, że nie tacy, jak ja rzucali czasem mocnym słowem - vide: "naród wspaniały, tylko ludzie kurwy!", jak się w podobnych do wczorajszych okolicznościach wyraził niegdyś sam marszałek Józef Piłsudski.

Post Post Scriptum

W tytule notki zamieniłem "buca" na "pieczeniarza" z nadzieją, że Administratorzy odkryją ukrytą notkę. Z góry dziękuję.

Post Post Post Scriptum

Odczekałem kilka dni, ale Administratorzy nie odkryli notki, więc wrazam do pierwotnego tytułu.

echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka