echo24 echo24
678
BLOG

Miałem sen o Polsce cudnej, sielskiej i bezpiecznej

echo24 echo24 Polityka Obserwuj notkę 32

Motto muzyczne - "Suliko": https://www.youtube.com/watch?v=tZBipNvbkhM

Wczoraj w telewizji ubiegający się o dugą turę pan Prezydent Komorowski oznajmił rodakom, że jak go 10 maja wybiorą ponownie prezydentem to w Polsce już nigdy nie będzie awantur, wszyscy będą czuli się ciepło i w ogóle będzie cudnie.

Bardzo się wzruszyłem, aczkolwiek jestem trochę roztrzęsiony, bo mi się przyśniło przedszkole – vide załączona fotka przedstawiająca polskie przedszkolaki pod gazetką ścienną z kochającym dzieci Józefem Stalinem.

Krzysztof Pasierbiewicz (nauczyciel akademicki)

Post Scriptum

Młodszym internautom wyjaśniam, że "Suliko" to ulubiona pieśń Józefa Stalina

 

echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka