echo24 echo24
1470
BLOG

„Szkiełko” prawdę ci powie!

echo24 echo24 Polityka Obserwuj notkę 105

Niedawno w Internecie znalazłem zdjęcie, którym zilustrowałem dzisiejszą notkę.

Zdjęcie ma ośmieszać "wściekły" moherowy elektorat partii Jarosława Kaczyńskiego.

Zastanawiałem się, kto zamieszcza w Internecie takie zdjęcia?

I właśnie mnie oświeciło.

Przeskoczyłem bowiem przed chwilą pilotem na „Szkło kontaktowe” i akurat trafiłem na komentarz telefoniczny od jakiegoś ogarniętego wynaturzoną nienawiścią babona, który się wypowiadał na temat marszu protestacyjnego zapowiedzianego przez PIS na 13 grudnia.

Takiego ładunku niepohamowanej agresji, chamstwa, zapiekłości od wielu lat nie słyszałem. To koszmarne babsko w ciągu minuty jak karabin maszynowy wyrzuciło z siebie tyle ordynarnych obelg, nienawistnych epitetów i grubiańskich inwektyw pod adresem Jarosława Kaczyńskiego, że mi się przypomniały opowieści mojej śp. Mamy o Ukraińcach którzy Polakom oczy wypalali, wyrywali żywcem języki, a pomordowane Polski wieszali na drzewach, wybebeszali, a do wyprutych brzuchów wkładali pomordowane niemowlęta.

I ja proszę państwa nie przesadzam bynajmniej. Myślę, że są archiwalne zapisy i każdy może sobie ten monologi odsłuchać. Ten babon był tak obłąkany wrogością do wszystkiego, co prawicowe, iż nie mam wątpliwości, że gdyby mu dać nóż do ręki to by bez zmrużenia oka zamordował.

I jestem przekonany, że te panie na zdjęciu to anioły, w porównaniu z przedstawicielką twardego ektoratu Platformy wydzwaniającego codziennie do "Szkła Kontaktowego".

A w trakcie tego spektaklu nienawiści w wykonaniu miłośniczki Platformy Obywatelskiej o zacięciu faszystowskim panowie Sianecki i Zimowski zamiast szantrapę wyłączyć z rozanielonymi minami słuchali tej chamskiej tyrady, jak najwznioślejszej poezji.

Sorry, ale nie rozumiem, jak można się do tego stopnia sk…wić!

Krzysztof Pasierbiewicz (nauczyciel akademicki)   

echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka