echo24 echo24
2631
BLOG

Trzymajcie mnie, bo jeszcze trochę i k…wa nie wytrzymam!!!

echo24 echo24 Polityka Obserwuj notkę 58

 

Jak Boga kocham nie ściemniam.

Przed chwilą w TVN24 pokazano fragment konferencji prasowej Państwowej Komisji Wyborczej, na której przepraszam za wyrażenie jakiś mocno nieświeży jegomość obwieścił, że z powodu awarii systemu niektóre komisje obwodowe poszły spać, a jak system zacznie znów pracować trzeba będzie je rano obudzić, a komisja rozważa możliwość użycia przymusu w ściągnięciu ich do lokali wyborczych.

Tu już nawet wypad do całonocnego nie pomoże. Idę się rozglądnąć za jakimś dilerem, bo bez Maryśki nie zasnę.

Krzysztof Pasierbiewicz
(nauczyciel akademicki)

Post Scriptum

Ja cię kręcę!

Właśnie niejaka Kidawa Błońska, wiecie, ta rzeczniczka Tuska stwierdziła odkrywczo, że Sic! w systemie musiał powstać jakiś błąd, a winę ponosi ustawa o zamówieniach publicznych, a nie partia rządząca! Ale cytuję: "obraliśmy dobry kierunek i tylko musimy się trochę postarać...", koniec cytatu z Kidawy Błońskiej.

Post Post Scriptum

Jest godzina pierwsza zero sześć. Naród cierpliwie czeka na wyniki wyborów.

Ciemno już! Zgasły wszystkie światła!

W TVN24 widzę kątem oka jak niejaki Kurski nap...ala się z glizdą w parapecie niejakim Miśkiem Kamińskim i już nawet mi się nie chce słuchać o co poszło.

I tylko mi się przypomina znany przebój rapera Pei - posłuchajcie proszę:

https://www.youtube.com/watch?v=61WiM_o_dcc

Post Post Post Scriptum

Dzień dobry Państwu!

Rany Boskie! Co mam robić!??? Całą noc śnił mi się przemawiający do pustych krzeseł przewodniczący Sekuła! - patrz fotka.

Zobacz galerię zdjęć:

echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka