echo24 echo24
1213
BLOG

TRUPIARNIA

echo24 echo24 Polityka Obserwuj notkę 63

Właśnie wróciłem z wakacji.  

Przez dwa tygodnie nie oglądałem telewizji.  

Dziś wcisnąłem przycisk „ON”.  

Przeleciałem po popularnych rodzimych kanałach: TVP1, TVP2, TVP INFO, TELEWIZJA TRWAM, TVN24, TV REPUBLIKA…

Pierwsza konkluzja:
Wiek zapraszanych polityków, ekspertów i komentatorów circa 60 Plus.

Druga konkluzja:
Polska weszła już w ostatnie stadium paranoidalnej schizofrenii zrodzonej z maniakalnej nienawiści wszystkich do wszystkich, za czym jest już tylko czarna dziura. 

Trzecia konkluzja:
Jak nie dopuścimy do głosu ludzi młodych w wieku 35 do 45 lat, Polska nadal nie ruszy do przodu.

Krzysztof Pasierbiewicz
(nauczyciel akademicki)

 

PS. Posłuchaj także głosu młodego człowieka reprezentującego pokolenie, któremu moim zdaniem należy umożliwić wpływ na losy Polski:

https://www.youtube.com/watch?v=4LNaHauW47s

 

echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka