Krakowski Cmentarz Rakowicki. Autor zdjęcia nieznany.
Krakowski Cmentarz Rakowicki. Autor zdjęcia nieznany.
echo24 echo24
640
BLOG

Uczyła mnie mama

echo24 echo24 Polityka Obserwuj notkę 19

  

Motto muzyczne:https://www.youtube.com/watch?v=bPOu3LsPMnA 

Od małego dziecka uczyła mnie Mama bym się: „jak ognia strzegł sowieckiego chama”.

Czasem miałem jej to za złe, bo mi się wydawało, że to przesadna, powojenna trauma.

Dziś media podały, że poparcie Rosjan dla Putina wzrosło w ostatnich dniach do 80%.  

Przepraszam Cię Mamo! Przyjdę dziś do Ciebie na cmentarz z bukiecikiem polnych kwiatków.  

Krzysztof Pasierbiewicz
(nauczyciel akademicki)

 

echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka